Μία απίστευτη καταγγελία, ενδεικτική του τι συμβαίνει κατά καιρούς στις δημόσιες υπηρεσίες, έφθασε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του zougla.gr.
Δευτέρα πρωί, στο Τμήμα Μητρώου της ΕΥΔΑΠ στην Αγ. Παρασκευή, ένας πολίτης περιμένει να εξυπηρετηθεί. Ξαφνικά ακούει από πίσω του ροχαλητό και, προβληματισμένος, γυρίζει για να δει τι ακριβώς συμβαίνει. Η εικόνα τον αφήνει ενεό καθώς μπροστά στα μάτια του ο υπάλληλος της ΕΥΔΑΠ απολαμβάνει τον ύπνο του αγνοώντας όλες τις εισερχόμενες κλήσεις.
Για του λόγου το αληθές…
Η καταγγελία του αναγνώστη στο zougla.gr
«Καλή σας ημέρα,
Πρωί, στο Τμήμα Μητρώου (2ος όροφος) της ΕΥΔΑΠ, στην Αγ. Παρασκευή Μεσογείων 419. Περιμένω να εξυπηρετηθώ. Ξαφνικά ακούω ροχαλητό. Γυρίζω το κεφάλι μου και βλέπω τον υπάλληλο να κοιμάται βαθιά χυμένος στην καρέκλα αγνοώντας όλες τις εισερχόμενες κλήσεις.
Ο υπάλληλος λέγεται…
Καληνύχτα μας».
Άμεση αντίδραση της ΕΥΔΑΠ για τον κοιμώμενο υπάλληλο της
Άμεση ήταν η αντίδραση του διευθύντος συμβούλου της ΕΥΔΑΠ Γιάννη Μπενίση, ο οποίος αμέσως μετά από την ανάρτηση του zougla.gr για το ροχαλητό του υπαλλήλου εν ώρα εργασίας, διέταξε τον διευθυντή ανθρωπίνου δυναμικού να πράξει τα δέοντα προκειμένου ο υπάλληλος να προσαχθεί στο πειθαρχικό.
Επίσης ενημέρωσε και τη νομική υπηρεσία της ΕΥΔΑΠ για τα δέοντα.
tilestwra